Директордың өткен оқу жылына талдау негізінде білім беру мәселелерін шешу бойынша мектеп жұмысын ұйымдастыру баяндамасы. » Сш №29
Жамбыл облысы
Қордай ауданы білім бөлімінің
"№29 орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Директордың өткен оқу жылына талдау негізінде білім беру мәселелерін шешу бойынша мектеп жұмысын ұйымдастыру баяндамасы.
15
январь
2020

Директордың өткен оқу жылына талдау негізінде білім беру мәселелерін шешу бойынша мектеп жұмысын ұйымдастыру баяндамасы.

Тақырыбы: Өткен оқу жылына талдау негізінде білім беру мәселелерін шешу бойынша мектеп жұмысын ұйымдастыру.
     Өткен 2018-2019 оқу жылында мектепте 31 мұғалім қызмет етіп, 257 оқушы, 39 тәрбиеленуші 1- аусымда оқып аяқтадық.Мектеп ұжымы алдыға қойылған мақсат бойынша  «Мектепті бірлесіп дамыту,оқыту және оқу тәрбиесін жетілдіру арқылы функционалдық сауаттылығы артқан , шығармашыл тұлға тәрбиелеу» тақырыбын басшылыққа ала отырып,  еңбек етіп, жұмыс атқардық. Бала тәрбиелеу максатында  ұжым алдына қойылған міндеттерді атап өтейін:
1.Оқыту мен оқу тәрбиесіне өзгерістер енгізіп мұғалімдердің біліктілігін,құзіреттілігін арттыруда білім берудің деңгейлік бағдарламасына бағыттау,жаңа ойлау жолдары мен жұмыс әдістернін енгізу.
2.Оқушылардың білім сапасын көтеру.
3.ОЖСБ-ға, қорытынды аттестаттауға тиімді әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып оқушыларды жоғары нәтижеге бағыттау.
4.Білімі төмен оқушылармен сапалы және тиімді жоспарлы жұмыс жүргізу.  Дарынды оқушылармен жұмысты жүйелеу, бақылауға алу. Пән мұғалімдеріне оқушыларды олимпиадаға, ғылыми зерттеу байқауларға сапалы дайындау.
5. Ұстаздардың  білімін жетілдіру(курстар) жұмыстарын ұйымдастыру.
6. ӘБ-нің жұмыстарын жандандыру.
7. Оқушыларға кәсіптік бағдар беру жұмыстарын дұрыс ұйымдастыру.
8. Мектепті бірлесіп дамыту жұмысына ата-аналар мен мектеп қамқоршылық кеңес мүшелерін тарту.
9. Жеке тұлғаны патриотизмге , толерантыққа, жоғары мәдениеттілікке тәрбилеу және құқық сауаттылықтарын арттыру мақсатындағы жұмыстарды жүйелі ұйымдастыру, мектеп оқушылары арасындағы тиімді жолдарын қарастыру.
     Мектеп аудан білімі жасаған рейтингі бойынша біз функционалдық тобындамыз.Ерекше  атап өтетін жетістік ол география пәні мұғалімі Г.Нуркееваның авторлық бағдарламасы аудан көлемінде жұмысы таратылып, облыстан  3-ші орынға иеленіп , мақтау қағазымен марапатталды және бастауыш сынып мұғалімі А.Өжікееваның авторлық бағдарламасы бағаланып ауданның мақтау қағазымен марапатталды. Ш.Кулжабаева облыс көлемінде орыс тілінен семинар-сабақ өткізіп, марапатталды. Көп мұғалімдер жанды және қашықтық олимпиадаларға қатысып өз үлестерін қосты. Жас маман Б.Мақашбай спорттық жарыстарға өзі және оқушылары қатысып жетістіктерге иеленді.     Қорытындылай келе келесі оқу жылында әр бірлестік мұғалімдері жұмыстарын жан-жақты күшейтіп үлкен жетістіктерге жетуге міндетті. Келесі оқу жылында ұжымның алдына қойылатын міндеттер:  1.Оқыту мен оқу тәрбиесіне   жаңартылған білім мазмұнына сәйкес өзгерістер енгізіп мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін арттыруда білім беруде деңгейлік бағдарладмаға бағыттау, жаңа ойлау жолдарымен жұмыс әдістерін енгізу.                                                                                                                                          2. Оқушыларды оқуға ынталандыру, белсенділіктерін арттыру арқылы білім сапасын көтеру. Оқушылардың жазу, оқу сауаттылығын арттыру, дамыту.                
  3. Оқушылардың білімділік деңгейін қалыптастыру, динамикасын анықтауға қалыптастырушы және жиынтық бағалау барысында критериалды бағалау жүйесін жаппай енгізу.                                                                                                                
  4. Гуманитарлық бағыт бойынша пән мұғалімдерінің дидактикалық дайындығы бойынша   сабақ беруге жағдай жасау және өту барысын қадағалау.                                                                                     5. Рухани жаңғыру бағдарламасының «Саналы азамат» кіші бағдарламасының тиімді жол  асырылуына жағдай жасау.                                                                                     
  6. Патриотизм  мен ұлттық санасы жоғары деңгейде қалыптасқан азаматтық және құқықтық сезім, рухани мәдениеті дамыған ,еңбек ете алатын тұлғаны тәрбиелеу.                                                                       
   7. Инклюзивті білім беретін  пән мұғалімдерінің  дидактикалық тұрғыда дамуы.  


Дайындаған: Ултамбаева С.Б.










Тақырыбы: Қорытынды аттестаттауға даярлық туралы
2019 жылы 11 сыныптың   7 оқушысы ҰБТ-ке қатысып 78,8 ұпай көрсеткіш көрсетті. Алған балдарын саралай келе, мынандай төмендегідей ұпайлар көрсетті:


Жыл бойы пән мұғалімдері қосымша сабақтар жүргізіп, қосымша тест жұмыстарын алып, ата-аналармен байланысып, жұмыс жүргізген нәтижесінде  3 оқушы мемлекеттік грант иегері болды, ал 4 оқушы жоғары оқу орында оқып жатыр.  Биылғы 2019-2020 оқу жылында 11 сыныптың 6 оқушысы ҰБТ-ға барамыз деп ниет білдіріп отыр. Осыған байланысты пән мұғалімдері даярлық жұмысын ұйымдастырып, өткізетін іс-шаралар жоспарын құрып, сол бойынша үздіксіз жұмыс жүргізіді. Онда ұйымдастырушылық – әдістемелік жұмыс педагогтармен оқушылармен, ата-аналармен жүргізіп, пән мұғалімдерінің, оқушылардың, ата-аналардың жауапкершілігін арттырып, дайындық жұмыстарын өз дәрежесінде жүргізу. Әкімшілік тарапынан психологиялық қадағалау көрсету, пәндердің жүргізілу сапасына үлкен назар аудару, зерделеу мен бақылауды күшейту. Мектеп психологтары ата-аналармен және оқушылармен  өз жұмысын атқару керек. Сынып жетекшісі ҰБТ- нің хатшысымен байланыста болып, барлық хабарламаларды дер кезінде жеткізу міндеттеледі.  Қорытынды аттестаттау 2 түрлі нысанда өткізіледі: мектеп бітіру емтиханы және ҰБТ.Жоғарғы оқу орнына түсу үшін бағдарлы пәндерден сынақ тапсыратындығы туралы оқушыларға айту. 










Тақырыбы: Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша нормативтік құқықтық актілермен таныстыру және жауапты қызметкерлерді белгілеу.
         Мемлекеттік  қызмет көрсету стандарты ҚР 2013 жылғы 15 сәуірдегі №88- V ҚР Білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен  бекітілген Заңымен мектеп ұжымы танысты. Жамбыл облысы әкім қаулысымен бекітілген регламенттер негізінде тең қол жетімділігін, сапа мен ашықтық қағидаттарының тұрақты жетілдіруін және үрдісін орындау негізінде МҚ көрсету тәртібімен ұжым танысып, жауаптылық қызметшіліерге жүктелінді.
1.    Мектепте МҚ көрсету тәртібін сапалы және уақытылы орындауға мектептің іс- жүргізушісі Нуркеева М., даярлық топ жетекшісі, 1 сынып жетекшісі, сынып жетекшілер, ІТ-завуч, ДТЖО Малимбай Г. жауапты қызметкерлер тағайындалды. 2.    Биылғы оқу жылының басында даярлық топ және 1 сыныпқа келетін білім алушылардың құжаттары онлаин режимінде EDUSOOL  және  қағаз түрінде қабылданып отырады. Ол ата-ананың құзыретінде. 3.    Қабылданатын оқушылырдан МҚ көрсету стандартына сай құжат топтамасы ата-аналардан талап етіледі: өтініш (онлаин және қағаз жүзінде), сурет 3*4, ЖСН , мед. анықтамасы.













Тақырыбы: Аттестатциядан өтетін мұғалімдер туралы.
Мектепте 4 мұғалімнен тамыз айында өтініштер түсті. 2019 жылдың І жарты жылдығында (қараша-желтоқсан) болатын квалтестке қатысып, біліктілік санаттарын көтеру үшін келесі мұғалімдер ниет білдірді. Тұрлыбаев А., Ултамбаева Г,          Азимбаев Д. –педагог- сарапшыға, Табиева Ш. –модераторға.
Тұрлыбаев Асқар  үшінші рет қайталай квалтест тапсырады.
Қалған ұстаздар бірінші рет тапсырады. Квалтестен жақсы ұпай жинаған мұғалім келесі екінші турға өтеді. Мұнда мұғалімнің портфолиосы қаралады.Мұнда курстар, семинарлар, баспа жазылымдары, оқушылардың және мұғалімнің жетістіктері (олимпиада, конкурстар) ескеріледі.  


Тақырыбы: Мектеп рейтингісі.

         Мектеп директоры биылғы 2019-2020 оқу жылына арналған рейтингпен таныстырып және қандай ұстаздарға талап қойылатыны айтылды.Мектепте жылдың соңында рейтинг жасалынады. Оған барлық мұғалім қатысады.Рейтинг  13 бөлімнен тұрады:
1.Тәжірибе тарату.м-5,а- 15,обл-25.
2. шығармашылық байқау
3. халықаралық байқау
4.баспаа жазылу
5.оқушылардың білім сапасы
6.мұғалімдердің коммуникативтік мәдениеті
7.компьютерлік сауаттылык
8. жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалану деңгейі
9. жеке шығармашылық
10.пән кабинетіне қосқан үлесі
11.құжаттарды жүргізу деңгейі
12.жаңа педтехнология бойынша жасалган (оқу-әдіс кешен,авторлык бағдарлама)
13. еңбек тәртібін сақтау деңгейі.
           Рейтинг 2019-2020 оқу жылын қамтиды.Жоғары балл жинау - ол рейтингктін жоғарғы сатысына жету деп білу.  Шығармашылық табысқа жетуге ұмтылып ,әр мұғалім өз үлесін қосу керек.